Okvara avtomobila: kam po nadomestne dele?

18.06.2019

Slovenci smo nori na avtomobile. Drži? Če pogledate po naših ulicah in cestah, se boste s trditvijo verjetno kar strinjali. Navezanost Slovencev na avtomobile je več kot očitna. O avtomobilih se radi pogovarjamo, o njih beremo in ne nazadnje vanje tudi investiramo. Tako ali drugače, na lastno željo ali ko nas v to prisilijo razmere. Denimo ob prometnih nesrečah, ob okvari vozila ali zgolj sumu na to, da je z avtomobilom nekaj narobe.

Preventiva namesto kurative

Dejstvo je, da okvare najbolje preprečujemo s preventivo. Preprečimo jih lahko tudi tako, da svojemu osebnemu vozilu zagotovimo redne tehnične preglede. Ti so ključnega pomena za vašo varnost in varnost preostalih udeležencev v prometu. Da, v cestnem prometu smo odvisni predvsem od svojega znanja, izkušenj in dobre opremljenosti svojega vozila. Cesta ne dopušča napak, zato moramo znati predvidevati in biti vedno korak pred neželenimi dogodki. A okvare in prometne nesreče se vseeno dogajajo, v tem primeru je avtomobil najbolje prepustiti zaupanja vrednim strokovnjakom.

Kako najhitreje do nadomestnih delov?

V svetu množične produkcije in zagotavljanja storitev na zahtevo si predstavljamo, da takoj dobimo rezervne dele za vozilo v okvari. Realnost pa je lahko povsem drugačna. To je še posebej pomembno za tiste dejavnosti, ki so odvisne od vozil, recimo v branži dostave, avtoprevozništva, logistike, saj jim lahko povzroči nepredstavljivo škodo. Poleg tega tudi z zagotovostjo ne vemo, ali smo dobili pošteno oceno za popravilo, ali kakšno storitev bomo prejeli. Različni avtodeli so pogosto težko dobavljivi, njihove cene pa precej odvisne od prodajalca. Ali bo popravilo izvedeno v doglednem času? Bodo nadomestni deli prispeli pravočasno?

Več kot 40 let izkušenj

V REGIA GROUP, kjer že več kot 40 let ponujajo celovito paleto storitev na področju prodaje in servisiranja novih in rabljenih vozil, zagotovo. Njihov cilj je strankam zagotoviti varno vožnjo ter prijazen in preprost dostop do vseh storitev in informacij, povezanih z njihovimi vozili. S svojimi nasveti strankam pomagajo zmanjšati stroške lastništva vozila, njihova ponudba pa zajema tudi nadomestne dele in dodatno opremo.

Kaj moramo vedeti o dobavi nadomestnih delov?

Rezervni del priskrbijo v REGIA GROUP. Običajno ga dobijo v enem dnevu iz centralnega skladišča ali od kakšnega drugega dobavitelja. V redkih, izjemnih primerih, ko delov nimajo na zalogi ne oni ne dobavitelj, lahko postopek traja največ 14 dni. Kadar rezervnega dela ni razpolago in se mora čakati več dni, stranki ponudijo nadomestni avto, če ga potrebuje. Se sprašujete, kdo uredi zavarovanje oziroma kdo pokrije stroške popravila do povrnitve od zavarovalnice? Zavarovanje ureja zavarovanec kot lastnik vozila oziroma oseba, ki jo s pooblastilom pooblastijo. Stroške popravila pokrije zavarovalnica, ki jih nakaže direktno serviserju. To ureja sam lastnik (zavarovanec) oziroma pooblaščena oseba.

IMATE VPRAŠANJE?
Spletno mesto za namen delovanja uporablja piškotke. Preberi več ...