Pravilnik o notranjem postopku reševanja pritožb in reklamacij REGIA KRITJE
REŠEVANJE PRITOŽB IN REKLAMACIJ ZAVAROVANJ
Pritožbo nam lahko posredujete v pisni obliki na naslov: REGIA KRITJE d.o.o., Ljubljanska cesta 22, 4000 Kranj ali na elektronski naslov: info.regiagroup@regia.si.
Pritožba mora vsebovati:
- Dokazilo o istovetnosti stranke (osebna izkaznica, potni list ali vozniško dovoljenje),
- prometno dovoljenje,
- zavarovalno polico (staro oz. že obnovljeno).
Pravilnik o notranjem postopku reševanja pritožb in reklamacij REGIA KRITJE d.o.o
REGISTER ZAVAROVALNIH ZASTOPNIKOV REGIA KRITJE D.O.O.
Na podlagi 562. člena ZZavar-1 vodi REGIA KRITJE d.o.o., register zavarovalnih zastopnikov.
Vpogled v register zavarovalnih zastopnikov REGIA KRITJE d.o.o., je omogočen na sedežu REGIA KRITJE d.o.o., Ljubljanska cesta 22, 4000 Kranj, s predhodno najavo na telefonsko številko: 04 201 52 19. Dovoljenje za opravljanje poslov zavarovalnega zastopanja posameznih zastopnikov pa je mogoče preveriti tudi na internetni strani AZN: Register zastopnikov in posrednikov (a-zn.si).